خرید هات چاکلت

آیا می دونین هات چاکلت چیه؟ شما برای خرید هات چاکلت چیکار می کنین؟

خیلی ها با قهوه و نوشیدن اون زیاد راحت نیستن و وقتی بخوان یک نوشیدنی گرم مصرف کنن، از گزینه هایی مثل چای، دمنوش یا هات چاکلت استفاده می کنن. در این میان هات چاکلت یکی از نوشیدنی‌های محبوب، گرم و لذت بخشه که به ‌راحتی در دسترسه و خودتونم می‌تونین اون رو تهیه کنین.

 هات چاکلت همین طور که از اسمش پیداست، طعم قویی ای از شکلات داره که بخاطر ترکیبات دیگه ش حالتی خامه‌ای هم به خودش گرفته و خوردن اون در فصل های سرد سال غیر از خوشمزگی می تونه حسابی گرمتون کنه. اگه می خواین اطلاعات کاملی درباره ی این دسر و نوشیدنی به دست بیارین پیشنهاد میکنم تا پایان متن با ما همراه باشین:

هات چاکلت چیست؟

برای تعریف هات چاکلت باید بگم که، هات چاکلت یکی از نوشیدنی های گرمه که از ترکیب شیر، شکلات و شکر تهیه می شه. البته شاید افرادی باشن که برای اینکه یک تنوع ایجاد بکنن بهش طعم دهنده های دیگه ای اضافه می کنن، مثلا احتمال داره بهش کمی دارچین، وانیل، خامه زده شده، مارشمالو، پودر ثعلب یا نشاسته ی ذرت هم اضافه بکنن.

تمامی مواردی که در بالا برای طعم دادن اشاره کردیم احتمالی بوده و هرکسی بر طبق مذاق و سلیقه ش می تونه این موارد رو به هات چاکلت اضافه بکنه یا نه، ولی در اصل ساختار و ترکیبات کلی هات چاکلت همون سه مورده که گفتیم؛ یعنی شکلات، شیر و شکر. هات چاکلت بخاطر طعم عالی و گرمی ای که به آدم می بخشه در سراسر دنیا رواج داشته و طرفداران زیادی داره.

هات چاکلت چیه؟

چرا خرید هات چاکلت؟

در دنیای نوشیدنی های سرد و گرم و رنگارنگی که وجود دارن ممکنه خیلی از افراد بخاطر سلیقه، بیماری خاص، حساسیت و بسیاری موارد دیگه نتونن از چای و قهوه استفاده بکنن ولی مصرف نوشیدنی های داغ رو دوست داشته باشن، برای این افراد مصرف هات چاکلت می تونه جایگزین و گزینه ی مناسبی برای پر کردن جای خالی چایی یا قهوه باشه.

اگر شما هم جزو کسانی هستین که خیلی طرفدار قهوه نیستین ولی طعم قهوه یا طعم های نزدیک به اون رو دوست دارین می تونین از هات چاکلت استفاده کنین. قبلاً بیشتر هات چاکلت رو با پودر شکلات خالص تهیه می کردن، به خاطر همین این نوشیدنی طعم تلخی داشت ولی امروزه با تست و آزمایش موارد گوناگون با اضافه کردن شکر بیشتر، وانیل و … از تلخی اون کم کردن.

ترکیبات هات چاکلت

همونطور که در بالا هم اشاره کردیم ترکیب اصلی هات چاکلت سه مورد شکلات، شیر و شکره، ولی می شه با اضافه کردن طعم دهنده ها و شیرین کننده های دیگه ترکیباتش رو کمی دستکاری کرد. هات چاکلت هایی که در مجموعه ی ما تهیه و آماده می شه با دستورالعمل منحصر بفرد و انحصاری خود مجموعه و با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد انجام می گیره که با اطمینان کامل از سالم و بی ضرر بودن اون می تونین اقدام به تهیه و مصرفش بکنین.

ترکیبات هات چاکلت

هات چاکلت را از کجا برایتان تهیه و ارسال می‌کنیم؟

ترکیباتی که ما برای هات چاکلت هامون استفاده می کنیم رو معمولا از بهترین اجناس موجود در بازار خریداری می کنیم، با تست کیفیت و اطمینان از خالص بودن ترکیبات اونا رو با فرمول منحصر بفردمون مخلوط کرده و در بسته بندی های دلخواه مشتریامون آماده ی مصرفشون می کنیم.

کلیه ی محصولات تولیدی مجموعه ی ما زیر نظر وزارت بهداشت بوده و بدون کوچکترین مواد نگهدارنده و شیمیایی هستن. با اطمینان از تازه بودن ترکیبات تهیه شده می خوایم قدمی در اهدای سلامت به مشتریانمون برداریم.

خرید هات چاکلت برای چه کسانی مناسب است؟

خرید هات چاکلت برای افرادی که از قهوه استفاده نمی کنن و مصرف روزانه ی چای هم اونا رو خسته کرده به شدت توصیه می شه، خریداران هات چاکلت می تونن از هر قشر و گروهی باشن، تعدادی از افراد صرفاً برای مصارف خونگی و جزیی خودشون هات چاکلت رو خریداری می کنن.

البته همیشه خرید عمده هات چاکلت هم داریم که گروه خاصی، مانند رستوران ها، کافه ها، قهوه خانه، فروشگاه ها، قنادی و شیرینی پزی ها و عمده فروشی های بازاری اقدام به خرید این محصول می کنن. برای مجموعه ی ما فرقی نمی کنه شما از چه گروه و قشری هستین، با هر میزان از خرید و سفارشی که باشین برای خرید با ما تماس بگیرین تا در اسرع وقت سفارش های شما رو ثبت و برای ارایه ی اون اقدام لازم رو انجام بدیم.

شما می‌توانید خودتان هات چاکلت را در خانه تهیه کنید، اما:

شما می تونین خودتون در خونه اقدام به تهیه ی هات چاکلت بکنین ولی باید مواردی که در زیر اشاره می کنیم رو در نظر بگیرین:

  • خرید تک تک ترکیبات تشکیل دهنده ی هات چاکلت ممکنه هزینه ی بیشتری از هات چاکلت تولیدی ما براتون داشته باشه.
  • هنگام خرید نمی تونین از تازه بودن ترکیبات خریداری شده اطمینان داشته باشین و ممکنه اجناسی رو بهتون بفروشن که مدت زیادی از انبار کردنشون می گذره.
  • در هنگام ترکیب کردن مواد تشکیل دهنده ی هات چاکلت ممکنه معیار مناسبی نداشته باشین و طعم مطلوبی رو نتونین به دست بیارین.
  • در هنگام خرید ترکیبات هر چقدر هم که ماهر باشین ممکنه نتونین کیفیت خوب یا بد مواد خریداری شده رو تشخیص بدین و با خرید یک مورد بی کیفیت ساختار کل محصولی که میخواین تهیه کنین به هم می ریزه.
هات چاکلت

در مورد مشتریان هات چاکلت های مان برایتان بگوییم.

هات چاکلت های ما رو بسیاری از فروشگاه های بزرگ در کلان شهرهایی مثل تهران، تبریز، کرمانشاه و … خریداری می کنن. در بسیاری از عمده فروشی های اکثر شهرها هات چاکلت های تولیدی ما وجود دارن ولی چون به سفارش مشتری برند و اسم مجموعه ی ما روی محصول نیست متوجه ی اون نمی شین.

خیلی از کافه ها، کافی شاپ ها، قنادی ها و عمده فروشی ها به صورت مستقیم هات چاکلت رو از مجموعه ی ما سفارش می دن و بسیاری از فروشگاه های زنجیره ای هم به صورت بسته بندی شده محصول ما رو در فروشگاه هاشون می فروشن.

نحوه مصرف هات چاکلت را بخوانید:

طرز تهیه ی هات چاکلت در حالت کلی به صورت زیر هستش:

  • شیر رو در قابلمه‌ای ریخته و روی حرارت ملایم قرار بدین، می تونین در همین حین به میزان مناسب مقداری شکر بهش اضافه کنین.
  • شیر رو به نقطه ی جوش (حدود ۸۲ درجه ی سانتی‌گراد) برسونین. یعنی زمانی که حباب‌هایی در قسمت نزدیک دیواره ی  قابلمه ایجاد شد، به دمای جوش نزدیک شدین، ولی مواظب باشین شیر نجوشه چون ممکنه هات چاکلت دَلَمه بشه.
  • اگه از شکلات قالبی استفاده می کنین اون رو داخل مایکروفر قرار بدین تا ذوب بشه یا میتونین برای ذوب از بخار آب هم استفاده بکنین.
  • وقتی که شیر به نقطه ی جوش رسید از روی حرارت برش دارین و شکلات ذوب شده رو بهش اضافه کنین. نوش جان

البته اگه از هات چاکلت های ما استفاده می کنین، نیازی به این کارها ندارین و تنها با استفاده از یک لیوان آب جوش آماده ی نوشیدن هات چاکلت بشین. برای این کار یک لیوان رو به مقدار مناسب آب جوش بریزین و با توجه به غلظتی که دوست دارین نوشیدنی تون داشته باشه از پودر هات چاکلت ما یک یا هر چند تا قاشق که دوست دارین رو توش بریزین، کاملا هم بزنین و بعد نوش جان کنین.

این‌قدر”ما ” گفتیم، درباره ما بیشتر بدانید

ما یک گروه حرفه‌ای و آموزش‌دیده هستیم که می‌خواهیم طعم و لذت تجارب خودمون رو با شما شریک بشیم، سپس دوست داریم به‌واسطه خدماتی که برای شما انجام می‌دهیم برای خود و همکارانمان درآمدزایی کنیم، امیدواریم مشتری راضی، خشنود و علاقه‌مند محصولاتمان باشید.

 از اینکه توانسته‌ایم شمارو تا اینجای متن پای گوشی یا رایانه‌تان نگهداریم، به خود افتخار می‌کنیم. مجموعه جواهربرای کارآفرینی، ایجاد ارزش‌افزوده و رضایت مشتریان در ایران و خارج از آن تأسیس‌شده است.

خرید هات چاکلت

هنگامی که برای خرید هات چاکلت به بازار مراجعه می کنین ممکنه با نرخ های متفاوتی مواجه بشین چون فارغ از بحث تولید هات چاکلت ممکنه با شکل و شمایل مختلف و دلالان و واسطه های گوناگونی برخورد داشته باشین. برای جلوگیری از این کار پیشنهاد می کنیم، قیمت روز هات چاکلت فله، یا با بسته بندی رو به طور دقیق از فروشگاه های اینترنتی معتبر به خصوص مجموعه ی ما جویا بشین.

هر شرکت و فروشنده ای قیمت محصولاتش رو بر اساس لیست هایی در دسترس مشتریان قرار می ده که کارگاه تولیدی و موارد ارزش افزوده ی اون تعیین می کنن. البته ناگفته نمونه که قیمت روز هات چاکلت بسته بندی بر اساس عوامل متعددی تعیین می شه که در این جا براتون می نویسیم:

  • نوع بسته بندی هات چاکلت
  • وزن بسته بندی هات چاکلت
  • شرکت تولید کننده هات چاکلت
  • نحوه فروش هات چاکلت (بسته بندی یا فله)

البته تیم ما بخاطر ارتباط مستقیم با مشتری و حذف دلالان و واسطه گری های مختلف هات چاکلت مرغوب رو با مناسبترین قیمت و بهترین کیفیت در اختیار مشتریان عزیز قرار می ده، پس با خیالی آسوده و مطمئن می تونین برای خرید عمده هات چاکلت سالم و بدون افزودنی های ناخالص رو از طریق کارشناسان فروش و یا سایت ما سفارش داده و از خریدی عالی و با کیفیت لذت ببرین.

خرید هات چاکلت 2

بعد از خرید هات چاکلت چه اتفاقی می‌افتد؟

بعد از اینکه شما سفارش دادید، ما متوجه می‌شویم یک کسی علاقه پیداکرده محصولات جواهر را آزمایش کند، خیلی خوشحال می‌شویم. سریعاً دست‌به‌کار می‌شویم و اگه تازه محصول رو ترکیب کرده باشیم اون رو ارایه، یا اگه آماده نداشته باشیم ترکیبات رو به صورت تازه آماده کرده، سپس آن‌ها را به نسبتی که در سفارش اومده بسته بندی و برایتان ارسال می‌کنیم. احتمالاً تا 3 روز از فردای سفارش طول بکشد تا سفارش به دست شما برسد.

درنهایت که خرید هات چاکلت ها تمام شد…

سعی می‌کنیم به نحوی با شما ارتباط برقرار کنیم و نظرتان را در مورد کیفیت و سلامت هات چاکلت هایمان جویا شویم، حتماً پیشنهادی، انتقادی یا نکته‌ای در نظر دارید که می‌تواند راهگشای پیشرفت بیشتر باشد. خیلی ممنون مشتریان عزیزمان هستیم و امیدواریم از خرید خود راضی باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از کوکی ها استفاده می کند.